piątek, 23 lipca 2010

Zakup ziemi - analiza kosztów

Jeden z internatów w komentarzach napisał:
"czy opłaca się zakup ziemi:)"

Oto krótka analiza (odnosząca się do pierwszego pola do odkrycia):

  1. Koszty realne (w złotych z zakupu eurogąbek): najmniejszy pakiet eurogąbek jaki możemy kupić to 50 eurogąbek za 5zł, które możemy wymienić na 50 kredytów w Happy Harvest (możemy wymienić również na 30 kredytów, a 20 eurogabek pozostanie na wykorzystanie na usługi w serwisie nk). Z tego wynika, że odkrycie jednego pola kosztuje nas 10groszy.
  2. Koszty wirtualne (monety w Happy Harvest): koszt odkrycia jednego pola wynosi 9000 monet, sadząc tam najbardziej opłacalną roślinę - czerwoną fasolę - koszt pola zwróci nam się po około 5 dniach, po tym okresie na jednym polu będziemy zarabiać około 1800 monet dziennie (uprawiając czerwoną fasolę)
Dzięki użytkownikowi Blachu dowiedziałem się ile kosztuje odkrywanie następnych pól:
  • 2 pole kosztuje 2 kredyty (20 groszy) i 18000 monet (koszt pola zwróci się po 10 dniach uprawiania tam czerwonej fasoli)
  • 3 pole kosztuje 3 kredyty (30 groszy) i 27000 monet (koszt pola zwróci się po 15 dniach uprawy czerwonej fasoli)
  • 4 pole kosztuje 5 kredytów (50 groszy) i 45000 monet (koszt pola zwróci się po 25 dniach uprawy czerwonej fasoli)
Wniosek: według mnie warto powiększać uprawę do 3 pola, mało to kosztuje, koszty zakupu szybko się zwracają.



Pytanie do graczy!!!
Nie jestem alfą i omegą w dziedzinie Happy Harvest, a wszystkie posty opieram na moim doświadczeniu, obliczeniach i analizach dlatego mam do was pytanie:
Czy ktoś wie, co zyskujemy po uzyskaniu pierwszego poziomu wdzięku (500 punktów)?
Jeżeli ktoś zna odpowiedź, prosiłbym o zamieszczeniu jej w komentarzu. Byłbym bardzo wdzięczny (i nie tylko ja bo inni gracze też zadają to pytanie) :).

Pozdrawiam

91 komentarzy:

  1. co daje nam wdziek ?? i czy niektore owoce czy warzywa ktore dostajemy w codziennym prezencie, beda dostepne do kupienia na jakims np. wyzszym levelu, gdyz obecnie w sklepie ich nie ma np. kiwi czy cytryna

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, pisałem kilka dni temu do nk, z pytaniem o wdzięk ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, chciałem wysłać pytanie do producenta gry, lecz nie mogę znaleźć strony tej firmy
    mam nadzieję, że niedługo się dowiem co daje nam wdzięk
    jak na razie moje domysły są takie:
    wdzięk da nam możliwość produkcji innych kwiatów, ponieważ w dostępnych kwiatach jest rubryka "Wymagany wdzięk poziom - 0", prawdopodobnie po uzyskaniu pierwszego poziomu wdzięku pojawią się inne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz cos na temat innych owocow, warzyw? Gdyz tak jak jest napisane wyzej nie wszystkie sa do kupienia w sklepie, lecz w grze sa dostepne. moze nowe owoce tak samo zaleza od wdzieku :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do warzy i owoców mogę snuć tylko domysły, według mnie pojawią się nowe gdy osiągniemy wysoki poziom doświadczenia (powyżej 20). W facebookowej wersji Happy Harvest niektóre warzywa są dopiero dostępne po 36 poziomie doświadczenia. Jak jest z polska wersją -nie wiem. Mam nadzieję, że uda mi się nawiązać kontakt z graczem który ma wysoki poziom, następnie informacje jakie otrzymam o grze opublikuje na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się czemu nie zrobili opcji takiej, że z plonów wyhodowanych można uzyskać nasiona. Same nasiona trochę kosztują a to mogłaby być fajna forma oszczędności. Powiedzmy, że warunkiem byłoby przetrzymanie plonów na polu przez 8 godzin żeby się wykształciły nasiona z ryzykiem kradzieży przez innych farmerów. Co o tym sądzicie? Może dałoby się podsunąć ten pomysł twórcom gry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że tak późno tutaj trafiłem. Fajna stronka i dużo dobrych porad.

    OdpowiedzUsuń
  7. wersja gry na nk to tylko beta pęlnej wersji
    na stronie producenta jest pełna wersja
    link zamieszczam po raz któryś morze ktoś go w końcu zauważy
    http://elexhome.appspot.com/products/happyharvest

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie pole kosztuje dwa razy więcej od pierwszego czyli 2 kredyty i 18000 monet. Pewnie następne jest również 2x droższe ale i tak się z czasem opłaci bo koszt szybko się zwróci poza oczywiście kasą za eurogąbki

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 kosztuje 27000 monet i 3 kredyty
    4 45000 i 5 kredytów
    5 63000 i 7 kredytów
    dalej niestety jeszcze nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Blachu: dzięki za tą wiadomość, jak już napisałem wszystko to co pisze opieram na własnym doświadczeniu, Twój wpis pomoże mi (i w większości czytelnikom tego bloga) w grze Happy Harvest

    OdpowiedzUsuń
  11. ARAS DZIĘKI ZA POMOCNE WIADOMOŚCI :)
    WIESZ MOŻE DLACZEGO NIE WSZYSCY MOI ZNAJOMI GRAJĄCY W TĄ GRĘ SA NA MOJEJ LIŚCIE??

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacząłem uprawę kwiatów. Zobaczę co daje ten wdzięk i napiszę jak coś już będę wiedział.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie miałam wszystkich znajomych na liście. Obok ich zdjęć po prawej stronie jest znaczek "odśwież". Powinno pomóc

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że sama uprawa kwiatów wdzięków nie da. Dopiero robienie bukietów daje wdzięk. Żeby mieć 500 wdzięku trzeba mieć
    9 x anturium
    9 x chryzantem
    9 x kali
    9 x narcyz
    Łączny koszt to 464.472 jedn. -> wtedy dostaniemy 500 wdzięku. Czy to oznacza, że dostaniemy 500 kredytu? - nie wiem. Trzeba to sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie duże pieniądze można zarobić jedynie na zwierzętach, najpierw najlepiej kupić świnie, później osła, krowę, a na końcu kurę. Oczywiście po wyhodowaniu świni czy osła, kupujemy znowu.

    Sama uprawa kwiatów wdzięku nie da.

    OdpowiedzUsuń
  16. napisz czy pies się opłaca bo ja na razie w niego inwestuję - mam obawy czy to dobra inwestycja :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Inne spojrzenie na opłacalność zakupu ziemi:

    Nawóz skracający czas rośnięcia o godzinę = 50 monet. Nowe pole pozwala nam być do przodu o 24 godz na dobę zatem:

    1 pole zwróci się po:
    9000/50 = 180 godz/24 = 7,5 dni

    2 pole zwróci się po:
    18000/50 = 360 godz/24 = 15 dni

    3 pole zwróci się po:
    27000/50 = 540 godz/24 = 22,5 dni

    4 pole zwróci się po:
    45000/50 = 900 godz/24 = 37,5 dnia

    pzdr
    LGK

    PS czy na wyższych poziomach są dostępne lepsze warzywa od czerwonej fasoli?

    PS pod koniec następnego wpisu na blogu warto by było ostrzec (tych co przeoczyli jeden z komentarzy) że kuplo obecnie dostępnego psa nie ma szans się zwrócić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie. Co daje konto vip ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedyne co mi wiadomo to 8% zniżki na kwiaty, by musiał się wypowiedzieć ktoś co ma to konto

    OdpowiedzUsuń
  20. Pies może się zwrócić pod warunkiem że będzie łapał złodziei. Po pierwsze oszczędza nam kosztów, które poniesiemy w wyniku kradzieży, a po drugie (jeszcze nie potwierdzone) zabiera za karę jakiś procent pieniędzy z konta złodzieja. Jeśli ta opcja jest prawdziwa jak się dowiedziałem to jeśli nawet byłby to 1% a złodziej miałby 10000 na koncie to już macie 100 monet.

    OdpowiedzUsuń
  21. Idę na urlop , nie będę mogła dbać o Happy Harvest
    ELEX - mam kurę, psa , plony , dużo kasy :) co w takim przypadku zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam tylko kilku znajomych ktorzy graja w mojej farmie , odswiezenie znajomych nic nie daje , zaprosic kogos tez u mnie nie działa.Może ktos ma sposób wejscia do osób grających w tę grę.
    Po za tym u mnie ciągle jest napis "serwer przeciązony spróbuj pozniej".

    OdpowiedzUsuń
  23. czy można kraść kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiatów sie nie da kraść, bo rosną po 1 szt.

    WDZIĘKU nie dostaje sie od uprawy kwiatów, ani od robienia bukietów, ale od ich dostawania :) Ja zrobiłam bukiet i nic... a jak go podarowałam sama sobie to dostałam 124 pkt wdzieku. Czyli tak troche dziwnie, trzeba dawac samemu sobie, albo harowac za kogos.

    viola

    OdpowiedzUsuń
  25. Uprawiac kwiatów sie nie opłaca, bo sprzedajesz je za tyle co kupiłeś, za zrobienie bukietu tez nie otrzymujesz kasy, a bukietu nie możesz sprzedac, tylko podarować komuś!!! Czyli robisz bukiet za 50000 i nic z tego nie masz. Wiec egoistycznie podarowałam go sobie :))

    Dla tych co nie doczytali oto opłacalność upraw uwzgledniając ponowne dojrzewanie i wogole :)

    1. Fasola 101 zł/h
    2. Jabłko 45 zł/h
    3. Arbuz 44 zł/h
    4. Banan 42 zł/h
    5. Brzoskwinia 44 zł/h
    5. Pomarancza 42 zł/h
    6. Melon 98 zł/h
    7. Liczi 106 zł/h

    viola

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem jak to jest bo mleko i jaka można kraść a jak kupie swinie to inni racz będom mogli mi ja ukraść

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dorosną to można ukraść trochę mięsa z świni czy osła
    świnia wyprodukowała mi 111funtów mięsa a 2 mi ukradli ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Skąd wziąść kredyt...??

    OdpowiedzUsuń
  29. 6 dodatkowe pole (czyli 12) kosztuje 9 kredytów i 81000 monet

    OdpowiedzUsuń
  30. myśle ze ten wdziek właśnie odkrywa nowe rośliny. bo np. ostatnio dostałam w prezencie kwiat śliwy którego nie ma w sklepie. albo np. kiwi i cytryna.

    OdpowiedzUsuń
  31. czyli mówicie, ze nie warto robić bukietów.. czekałam na tą odpowiedź bo już kilka kwiatów przyblokowała ale jak je sprzedam to zyskam 40 tysięcy więc zaraz sprzedaje :)
    czy świnia się bardziej opłaca czy osioł?

    OdpowiedzUsuń
  32. http://i26.tinypic.com/wrcqu.jpg
    świnia jest bardziej opłacalna

    OdpowiedzUsuń
  33. siódmy kawalek ziemi kosztuje 12 kredytów i 108000 monet ;)
    można zakupić go dopiero przy 17 poziomie doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. siódmy kawalek ziemi (czyli 12 z ogólnej liczby ziemi składającej się na naszą działkę) kosztuje 12 kredytów i 108000 monet ;)
    można zakupić go dopiero przy 17 poziomie doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak posadzić np.owoc po kradzieży u sąsiada? mialam taki przypadek ale nie wiem jak to sie stało

    OdpowiedzUsuń
  36. Witajcie przed chwilą znalazłem forum o happy harvest.Wydaje mi się ze jestem doswiadczonym graczem posiadam 15 poziom.Bardzo zaciekawiła mnie wypowiedź Arasa ze po zdobyciu 20 poziomu mozemy kupic nowe warzywa.Uwazam ze opłaca się kupować się wiecej niz 4 działki gdyz wprawdzie długo trzeba czekac zeby sie wróciły ale mozna chodowac więcej dzięki temu mamy więcej doswiadczenia a przeciez o to najbardziej chodzi żeby być najlepszym;) zapraszam grających do znajomych ;)

    http://nk.pl/#profile/16089368

    OdpowiedzUsuń
  37. Z ciekawości wpisałem www.happyharvest.pl

    a tam ciekawy napis.Już wkrótce.Być moze doczekamy się gry na serwerze która napewno mialaby ogromną popularnosc.Moim zdaniem happy harvest na nk ma jedna wielka wade nie posiada rankingu...Na facebooku niewiem czy ranking jest.Wiem jedno napewno jest juz gra happy harvest 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dal ciekawości wejdźcie sobie na w/w podany link i zobaczcie jak wygląda pełna wersja gry:
    http://elexhome.appspot.com/products/happyharvest
    -ile jest warzywek,zwierząt(samych psów 11 ras)i jakie bajeranckie wystroje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolega kupił sobie świnie i osła na nk.. ale jak dorosły nie mogę ukraść... czy to błąd w grze? jak ukraść kawałek świni czy osła... ? masakra jakaś

    OdpowiedzUsuń
  40. Osła i świni nieda się ukraść podobnie jak kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  41. Aby uzyskać 7 pole trzeba mieć 19 poźom doświadczenia 15 kredytów i 135000 monet.
    Brakuje mi 200 p. do 18 poziomu - czy ktoś zaszedł dalej ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Poprawka 8 pole kosztuje tyle . jak zamieściłem powyrzej

    OdpowiedzUsuń
  43. http://nk.pl/#profile/16089368
    Jak cie znaleźć i dodać do znajomych ?

    OdpowiedzUsuń
  44. za 15 pole 18 kredytów 162000 i 21 poziom

    OdpowiedzUsuń
  45. http://nk.pl/profile/10309454

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale jak kupić tą ziemię?

    OdpowiedzUsuń
  47. kupić eurogąbki na głównej stronie nk póżniej wymienić w grze na kredyty i za kredyty+pieniadze kupujesz ziemie

    OdpowiedzUsuń
  48. a co z psem? Kupilam psa ale znajomi i tak kradną mi plony. Na którym poziomie musi byc pies zeby zaczal bronic? Nakarmilam go koscmi i jest na 1 poziomie ale i tak nie broni.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zakupic eurogąbki przez esemesa?? Czy tylko mozna je kupic przelewem???

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja zaczełam grac w ta gre i juz sie nie otwiera:(

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam pytanie w sprawie plonów przechowywanych w magazynie czy jest jakiś okres czasu po którym trzeba wszystko sprzedać?np.kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam BURKA na LVL 3 i jak mi kradli tak mi kradna skuteczność lapania okolo 30 % kosztowalo mnie to duzo kredytow a za zlapanie zlodzieja dostaje np 36 zl a bujnal mnie na 400 jak widac burek zupelnie sie nie oplaca i nie wiem czy jak zdechnie to cholestwo to czy bede od nowa usial lvlowac go w gore bo jak tak to zupelnie to nieoplacalne

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy wy też macie problemy z ładowaniem się gry????

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie działa już 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  55. ukradlimi jedno pole :
    (czy go odzyskam :(

    OdpowiedzUsuń
  56. 17 pole kosztuje 50 kredytów i 450000 tysięcy monet :) poza tym trzeba osiągnąć 27 poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  57. mam pytanie jak już zrobię bukiet kwiatów to mam go dać komuś w prezencie czy poczekać aż wyschnie ? Ponieważ zrobiłam bukiet i nie dostałam wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  58. zeby dostac wdziek za bukiet musisz go wysłać sama do siebie (wtedy ty dostaniesz wdzięk,a jesli wyśles komus ten bukiet to ten ktos dostanie pkt wdzięku)

    Wyślij go do sibie (zyskasz wdzięk) a jak juz go otrzymasz od siebie poczekaj az uschnie i zbierz pozostałości...zależnie od poziomu zaawansowania bukietu otrzymasz różne rzeczy typu super nawóz itp.

    OdpowiedzUsuń
  59. http://nk.pl/#profile/385862
    Mam 21 poziom. ZAPRASZAM DO GRY ZE MNÀ :D :D

    OdpowiedzUsuń
  60. skąd wziąśc kosci dla psa??

    OdpowiedzUsuń
  61. mam bukiet, ale nie wiem jak go wysłać do siebie ... pewnie jest to bardzo proste, ale się jeszcze tego nie doszukałam....
    bukiet czeka zrobiony w przestrzeni osobistej w dostępnych prezentach,
    poradźcie proszę bo kwiatki mi uschną

    OdpowiedzUsuń
  62. ha ! mam znalazłam, tak jak myślałam było proste ..
    tylko coś mi się wieszało i jak klikałam na bukiet nic się nie działo
    ale w końcu zaskoczyło !!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wdzięk tak naprawdę daje tylko ekstra kasę . Za wszystko co sprzedaję dostaję dodatkowe pieniądze . Mam 26 poziom doświadczenia i 13 poziom wdzięku :-) Pozdrawiam . Harnaś .

    OdpowiedzUsuń
  64. czy opłaca się produkować bukiety :)pytam serio::

    OdpowiedzUsuń
  65. A mnie zrobili na szaro z tym wdziekim . zrobiłem ten ogromny bukiet wszystkiego po 9 i dostałem 100 wdzięku ... a chciałbym zauważyc ze co do tych pól to jest błąd . gdyżzeby wykupic 16 pole trzeba mieć 23 lvl ale płacimy 23 kredyty i 207000 złota .

    OdpowiedzUsuń
  66. ja kupiłam psa, obecnie ma 1 poziom, karmiłam go kośćmi (pałeczką za 2 kredyty, bo nie wiem skąd wziąć kości), nic mi nie daje posiadanie psa, ani nie odgania złodziei, ani też nie wpływa przybywa mi pieniędzy :(
    moim zdaniem to strata pieniędzy realnych
    Co do bukietów, to więcej wdzięku otrzymuje osoba obdarowywana (ta, która go wytworzyła, niestety otrzymuje mało wdzięku)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam :-)
    Mam pytanie co do VIP , co to daje ?
    Probowalam sie dowiedziec od znajomych ale oni tez nie wiedza :-(

    OdpowiedzUsuń
  68. za VIPa masz zniżkę 8% (teraz na wszystko, wcześniej na kwiaty)

    Pies nie jest potrzebny chyba ze ktos chce naprawde go miec. (jesli cos dobrze obroni to na wyzszym poziomie ktory jest nieoplacalny, a i tak sie znajdzie ktos kto coś ukradnie)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bukiety można dawać też sobie

    Najbardziej opłacalne jest dawanie sobie nawzajem, bo za danie komuś( nie sobie masz jeszcze jakby premię);P

    OdpowiedzUsuń
  70. mogłby ktos napisc ile jest za kazdy kawałek ziemi ile sie placi ile kredytow i jaki p[oziom doswiadczenia prosze onapisanie wszystkich kawalkow az do sotatniego pola

    OdpowiedzUsuń
  71. 17 pole kosztuje 270 000 i 30 kredytów.

    OdpowiedzUsuń
  72. 18 pole kosztuje 450000 i 50 kredytów

    OdpowiedzUsuń
  73. kupno ziemi w happy harvest oplaca sie do czasu gdyz ja mam juz poziom 27 i caly czas laduje kredyty na ziemie na poczatku bylo ze nastepna ziemia o dwa kredyty wiecej np pierwsza za 1 druga za 3 od ziemi nr 14 zaczyna sie co 3 cczyli ziemia nr 15 kosztuje 18 kretydow i 162000 jeden kawalek rozumiecie?? ja moge wykupic juz zieie nr 17 ale chyba wteyd to juz ponad 200000 tysiecy trzeba bedzie i 27 kredytow :/ chociaz im wyzszy poziom tym wsumie ogarniasz bardziej gre i wiesz co kupowac ze sie oplaca najbardziej oplaca sie sadzenie kwiatow slonecznikow 102 doswiadczenia i krotki czas jesli ktos juz nazbieral kase a na pieniadze i doswiadcczenie i czas najbardziej oplaca sie gozdzik ten za 1 kredyt natomiast rowniez dobrze jes sadzic jujube ja to robilam i mialam 2 mmiliony oczywiscie zainwestowalam jeszcze w wystroj zeby uzyskac wyzsze doswiadczenie najbardziej oplacalne zwierzeta to osiol poznie swinia najmniej to zdecydowanie KUra,pozdr

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja mam35 level już :) Super ta gra jest przyznaje się że już wszystko wiem co i jak nawet te tajne sposoby jak zdobyć więcej punktów :D ale nie zdradze hee jestem maniakiem tej gry pozdrawiam wszystkich graczy hee

    OdpowiedzUsuń
  75. Aby kupic 23 kawałek ziemi trzeba miec 100 kredytów i 900 000 dukatów! pozdrawiam graczy!

    OdpowiedzUsuń
  76. Siema . ;D
    Wiecie może jaki jest zysk z kwiau śliwy i dzwoneczka .? xdd

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam co do wdzięku to zwiększa nam zyski od zebranych plonów.
    Nie są to duże kwoty ale zawsze coś np.
    1 poziom wdzięku daje nam 1% więcej zarobków od sprzedaży plonów

    OdpowiedzUsuń
  78. 19 pole kosztuje 540000 tysięcy i 60 kredytów

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak mam wymienić eurogąbki na kredyty???Proszę o odpowiedz!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. jesli chodzi o wdziek!!dostajesz go tylko jak otrzymasz od znajomego prezent!!!a jak masz wysoki poziom wdzieku to np przy sprzedazy plonow oprocz kasy za plony dostajesz kase za pozoim wdzieku...sprawdzilam bo mam 15 poz.wdzieku(na swieta mozna bylo robic darmowe prezenty i kumpel i mi kilka sprawil:)

    OdpowiedzUsuń
  81. mam pytanie ;) jak szybko (bardzo szybko) zdobyć doświadczenie? wiem, że dużo jest przez zakup wystroju ale jest jeszcze inny sposób?

    OdpowiedzUsuń
  82. co znaczy:"10 kości różdżka do poziomu pierwszego" i jak zdobyć te kości??

    OdpowiedzUsuń
  83. 16 pole - 40 kredytów
    17 pole - 50 kredytów
    18 pole - 60 kredytów
    19 pole - 70 kredytów
    20 pole - 80 kredytów

    OdpowiedzUsuń
  84. ten u góry się pomylił bo to jest tak:

    17 pole - 40 kredytów
    18 pole - 50 kredytów
    19 pole - 60 kredytów
    20 pole - 70 kredytów
    21 pole - 80 kredytów

    OdpowiedzUsuń
  85. Jak kupic pola za monety
    1. Musisz posiadać opere wersje 11.10 lub 11.11 i skasowac wszystkie dane przegladarki (chyba ze masz nowo zainstalowaną to nie musisz).
    2. Zalogować sie na farme, zminimalizować opere z załączoną farmą.
    3. Znalesć plik (nie które foldery są ukryte wiec musisz odkryc):
    Jak odkryć - Win XP -
    na pasku > narzedzia > opcje folderów > zakładka widok i na samym dole jest pokaż ukryte pliki i foldery zaznacz i zastosuj
    Jak odkryć - Win 7/vista -
    Wykonaj następujące kroki, aby wyświetlić ukryte pliki i foldery.
    a) Otwórz okno Opcje folderów, klikając przycisk Start, klikając kolejno polecenia Panel sterowania, Wygląd i kompozycje, a następnie klikając polecenie Opcje folderów.
    B) Kliknij kartę Widok.
    c) Kliknij kartę Ustawienia zaawansowane, kliknij opcję Pokaż ukryte pliki i foldery, a następnie kliknij przycisk OK.

    -- Windows 7/vista --
    C:\Users\[Twoja nazwa komputera]\AppData\Local\Opera\"odpowiednia dla owego komputera nazwa folderu"\Cache
    --Windows XP--
    c:\Documents and Settings\[Twoja nazwa użytkownika w systemie]\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Opera\Opera\cache
    w którymś z folderów jest plik który ma 177kb i zaczyna sie tak :


    itd.

    4. Jak znajdziesz go to otwórz go za pomocą notatnika.
    5. W notatniku naciśnij ctrl+H wyskoczy ramka.
    6. W ,,znajdz" wpisz to (z przecinkami) :
    coin,money,mixed

    7. W ,,zamień na" wpisz :
    coin
    i nacisnij tylko ,,zamien wszystko"
    5. Zapisz ten plik i odświez farme
    6. Możesz kupić pole :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Nick: Profesor
    17 pole - 30 kredytów! nie 40!

    Do kolegi wyżej, jak dużo pól można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  87. nie można kupić pole za kasę!! zmiany są tylko wizualne

    OdpowiedzUsuń
  88. czemu nie moge kupic osła ani świni jaka jest przyczyna ?

    OdpowiedzUsuń
  89. Dzięki wdziękowi sprzedajemy uprawy po lepszej cenie, a po zdobyciu 50 lvl'u wdzięku możemy korzystać ze szybkich żniw i odzyskiwania. Po jednym kliknięciu zbierają się nam wszystkie żniwa a po drugim odzyskujemy pola.

    OdpowiedzUsuń
  90. strasznie dużo tych kredytów potrzeba aby wykupić ziemię...:(

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie dostałem 50 dukatów za ukończenie III etapu misji wymiany masek na nagrody.Dostałem się do pierwszych 100 osób (byłem podajże 86 w rankingu).
    Co zrobić???

    OdpowiedzUsuń