sobota, 31 lipca 2010

Co daje wdzięk?

W końcu udało mi się dowiedzieć co daje wdzięk. Napisałem do nk wiadomość z pytaniem co daje wdzięk i czy istnieją jakieś sposoby (oprócz kupna) nad zdobycie kredytów. Oto odpowiedź jaką otrzymałem:

Witam,

dziękujemy za zgłoszenie. Uprzejmie informuję, iż kredyty w grze Happy Harvest można zdobyć tylko i wyłącznie wykupując je za Eurogąbki. Natomiast wdzięk daje Użytkownikowi możliwość pojawienia się jako pierwsza osoba na liście graczy.

Z poważaniem,

-- Katarzyna F.
zespół nk.pl

Myślałem, że za zdobycie wdzięku (który kosztuje bardzo dużo - uprawa kwiatów itd.) będzie dostępna jakaś lepsza funkcjonaloność (np. kredyty). Pojawienie się jako pierwsza osoba na liście graczy to wg mnie słaby bonus. Będziemy pierwsi - więcej ludzi nas zauważy i więcej ludzi będzie nas okradać, czyli więcej zła niż dobrego. Po tej wiadomości stwierdziłem, że zdobywanie wdzięku w grze jest niewarte świeczki.


Edit: pani z nk podała niepełną informację, wraz ze wzrostem poziomu wdzięku zwiększają się dochody ze sprzedaży plonów: przy pierwszym poziomie o 1%, przy drugim o 2%. Wydaje mi się, że następne poziomy będą analogiczne do tych - jaki poziom tyle procent więcej.

Zapraszam do dyskusji na forum o Happy Harvest

93 komentarze:

  1. Niby tak, ale dzięki temu inni mogą kogoś docenić to co on robi, i że się stara :D
    Znajomy miał bardzo dużo wdzięku i przestali go okradać! Wysłał im w zamian prezenty: owoce, kwiaty i zwierzęta ;D
    PS. Nikogo, nigdy nie okradł! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrzebuje wiecej znajomych w grze :( RATUNKU ja nie okradam ale nikt mi nie klika na skrzynie itd

      Usuń
  2. fajnie mial bo mnie caly czas okradaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nie masz psa to tak a jak masz to nie =)

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak można wysyłać rzeczy inne niż bukiety...chyba się nie da?Jeśli jest taka możliwość to proszę o wskazówkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj okradają bo takie są możliwości :)
    czy jeżeli nie okradam to otrzymam nagrodę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też okradają i to jet bardzo denerwujące bo ja ich nie okradał oni se myślą ze mogą bo gram na kącie fikcyjnymi niewiedzą kim jestem ale jeśli tak dalej będzie będę okradała te osoby które mnie okradają

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,53375.html Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody! Możliwość wymiany na eurogąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm ale właśnie to jest fajne w tej grze, że można kraść :) My ze znajomymi się ścigamy kto komu więcej pokradnie ;)) Fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,48579.html


    Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody! Możliwość wymiany na eurogąbki :) polecam .

    OdpowiedzUsuń
  10. kradzież, jest tu dozwolona " niestety "

    OdpowiedzUsuń
  11. pani Kasia F z zespolu nk, powinna sie podszkolic lub zmienic prace....
    1 level wdzieku daje 1% wiecej zarobku na sprzedazy plonow,
    2 levele wdzieku daja nam 2% itd.
    tak wiec od 10.000 bedzie to 100 monet itd, wiec sa to groszowe sprawy...

    OdpowiedzUsuń
  12. gry happy harvest już nie ma na nk. Zróbcie coś aby ją przywrucili.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że to chwilowe, iż "znikła" gra na nk :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytanie: Gra Happy Harvest chwilowo nie działa

    Gra Happy Harvest jest aktualnie przenoszona na nowe serwery. Już niebawem będziecie mogli ponownie uprawiać swoje farmy w NK.
    Przepraszamy za utrudnienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. a można wiedzieć skąd to wiesz

    OdpowiedzUsuń
  16. spoko ponownie bedziemy mogli grac tylko czy statystyki beda takie jak przed przenoszeniem na nowy serwer??

    OdpowiedzUsuń
  17. "za utrudnienia"? Zawału można dostać ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. http://nk.pl/#blog/portal/wpis/414

    OdpowiedzUsuń
  19. hmmm, dziś nie można grać, kurczę, kura mi zdechnie jak jej nie nakarmię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no i po strachu

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanko. Czy za hodowle zwierząt też sie dostaje doświadczenie ??

    OdpowiedzUsuń
  22. już można grać, na blogu pisało że przenosili grę na nowy serwer, a wyniki będą zapisane. no i są :))

    OdpowiedzUsuń
  23. wydaje mi się , że za hodowlę zwierząt nie ma doświadczenia, ale nie jestem pewna, dopiero od paru dni mam świnię, i jeszcze jej nie sprzedałam, dopiero jak sprzedam to zobaczę .
    ale miałam już kurę i za jajka chyba dostawałam doświadczenie...

    OdpowiedzUsuń
  24. kura nie zdechnie jak jej się nie nakarmi, będzie po prostu sobie żyła, ale nie będzie znosiła jajek, a czas jej życia będzie się kończył, czyli i tak będzie strata.

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog, czasami z komentarzy można się pośmiać, ale nie są głupie jak na innych forach.Ta gra mnie również wciągnęła - i najfajniejsze jest w tej grze że ścigamy się ze znajomymi kto pierwszy "podbierze" plony

    OdpowiedzUsuń
  26. dobra fajny blog ale przydał by się jakiś nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawaj kolejna notke, czekam z niecierpliwościa

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mogliby dać pełną wersję zamiast bety. A ten pies to jakaś pomyłka. Żyje 31 dni. Chodujesz go, on awansuje czy coś tam, a potem zdycha i zaczynasz od nowa. A kiedy zacznie kogoś łapać.

    OdpowiedzUsuń
  30. czy wy tez nie możecie dzis wejsc do gry???

    OdpowiedzUsuń
  31. poroniony pomysł z ta grą, zeby kresyty mozna było zdobyc tylko za eurogąbki... śmieszą mnie tacy ludzi ktorzy je kupują. Niby 5 zł tylko ale jednak. Powinna byc opcja zdobycia krdytów bez płacenia. Przeciez to nie uczciwe, ktoś sobie załaduje milon kredytów i co on jest najlpszy bo co - bo wydał kase dla ludzi z portalu nk?Kase to miło sie przyjmuje, a gdzie jakies informacje gdzie jakies wytłumaczenie czegokolwiek. Zadałam im proste pytanie co sie stanie z bukietem jak zwiędnie i wdziekim. Otrymałam odpowiedz: kredyty mozna otrzymać tylko za zakup eurogąbek i tyle. śmiech na sali....

    OdpowiedzUsuń
  32. masz racje marnowanie pieniędzy a niektórzy i tak kupuję te kredyty zdzierstwo

    OdpowiedzUsuń
  33. A tak w ogóle: Jaki jest sens grania w tą grę i do czego ona prowadzi ? Gra w to już ponad 1 mln osób. Niech 1% z nich wpłaci dziennie te 5zł za 50E gąbek. Rachunek prosty. 10000 użytkowników x 5zł = 50000zł dziennie dla portalu. Nie dajcie się robić w "balona" i nie pakujcie w to kasy !!!. Goście z NK na 100% śmieją się z takich naiwniaków i liczą tylko kasę. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  34. mądre słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak wysłać komuś prezent ? :(

    OdpowiedzUsuń
  36. A propo opłacalności wyboru bukietu: z darmowych mamy do wyboru bukiet pierwszy (11 chryzantem) i bukiet piąty (3 anturium, 3 chryzantema, 3 kalia, 3 narcyz).
    Bukiet pierwszy kosztuje 122 320zł i otrzymujemy 124 pkt wdzięku. Zatem 1 jednostka wdzięku wynosi tu 986 zł.
    Bukiet piąty kosztuje 154 854zł i otrzymujemy 160 pkt. wdzięku. Zatem tu 1 jednostka wdzięku kosztuje 968 zł.

    Niewielka różnica, ale robiąc bukiet piąty oszczędzamy 18 zł na jednostce, a już mnożąc to przez cały poziom, czyli 500 pkt mamy 9000 zł oszczędności :))

    Z drugiej strony bukiet pierwszy rośnie 586 h - czyli sadząc go na 6 polach to będzie 4 dni rósł.
    A bukiet piąty rośnie 660 h - sadząc go na 6 polach to będzie 4,6 dnia rósł.

    Ale się nawyliczałam:) a różnica niewielka :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Chcesz mieć kredyty za darmo? Nic prostrzego! Wejdz w link umieszczony poniżej,zaluguj sie i zgarniaj eurogąbki ktore potem wymień na kredyty! To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=15285497

    OdpowiedzUsuń
  38. Chcesz mieć kredyty za darmo? Nic prostrzego! Wejdz w link umieszczony poniżej,zaluguj sie i zgarniaj eurogąbki ktore potem wymień na kredyty! To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=15285497

    OdpowiedzUsuń
  39. 6 bukiet też, niezauważyłam :)
    Ale 6 bukiet to to samo co piąty tylko wszystkie kwiaty mają byc nie po 3 sztuki, ale po 9 sztuk.
    Czyli wszystko razy 3:)
    Wyprodukowanie go zatem kosztuje 464 562 zł i rośnie 1980 h - czyli sadząc go na sześciu polach to potrwa prawie 2 tygodnie.
    ALE TU JEDNA JEDNOSTKA WDZIĘKU KOSZTUJE 929 ZŁ. Czyli dużo mniej niż przy tamtych bukietach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przy bukiecie 6 w porównaniu z pierwszym oszczędzamy 28 tys. zł. No i ma równe 500 pkt, czyli jeden bukiet nam starczy do przejścia jednego poziomu naraz :)
    No to ja sadzę ten :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chcesz mieć kredyty za darmo ?
    Wysyłać prezenty znajomemu na Happy Harvest ?
    Nic prostszego. Wejdż w link umieszczony ponizej. Zaloguj się i zgarniaj eurogąbki, które potem wymienisz na kredyty.
    To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=9581781

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie dostałam 1 kredyt po przekroczeniu 13 poziomu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak przestawic zwierzeta w inne miejsce niz sie znajduja??? Paweł

    OdpowiedzUsuń
  44. właśnie,też sie zastanawiam...znajomy już przestawił ale kiedy sie Go zapytałem jak to zrobił powiedział że od razu jak kupił osiołka to go tam umieścił - może można przestawiać zwierzęta tylko odrazu po ich zakupieniu?

    OdpowiedzUsuń
  45. a z tymi kredytami to glupio jest zrobione...powinni oddać kredyty tym co mają już większy poziom (ja mam 12 i było by miło gdybym dostal rekompensatę w postaci tych 12 kredytów) ... nowi mają łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie będą kraść jak będzie się hodować słoneczniki XD

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem czy było juz pisane tutaj ale wdziek daje to ze przy sprzedazy rzeczy z magazynu dostaje sie wiecej kasy ale musi sie miec chociaz pierwszy poziom a nie troszke na zerowym

    OdpowiedzUsuń
  48. 1% więcej, muszę to dopisać, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. a jak się przenosi świnie bo dałam ją w złym miejscu ;//

    OdpowiedzUsuń
  50. naciskasz na białą łapkę po prawej stronie ekranu (na środku po prawej) i następnie na zwierzę które chcesz przenieść i przenosisz ; p

    OdpowiedzUsuń
  51. A czy wdzięk i urok to to samo? Bo słoneczniki dają urok i nie bardzo wiem do czego on służy

    OdpowiedzUsuń
  52. dołączam się do pytania z urokiem, bo nie wiem co to daje

    OdpowiedzUsuń
  53. ja również chcialbym wiedzieć co daje urok ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. Co to za gra, za którą trzeba płacić? Zdzierstwo!

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyjebana Jest Ta Gra

    OdpowiedzUsuń
  56. (Mój profil na nk to nk.pl/profile/17369088 zapraszam
    wszystkich do zagrania ze mną)

    O grze
    Happy Harvest jest grą na przeglądarkę, w którą grać mogą
    użytkownicy portalu nk. Gra Happy Harvest stworzona została przez
    firmę Elex Intl Ltd. na potrzeby nk jest to kopia gry Family Farm na
    facebooku.

    Założenia Gry
    W grze Happy Harvest zajmujemy się prowadzeniem gospodarstwa
    rolnego. Uprawiamy warzywa, owoce, rośliny po to by po zbiorach
    sprzedać plony z zyskiem. Dodatkowo można hodować zwierzęta np.
    kury, krowy, świnie, osła, króliki czy nawet wielbłąda. Hodowla
    zwierząt również przynosi zyski grającemu.

    Początek gry
    Na początku gry mamy do dyspozycji 6 pól uprawnych na których możemy
    rozpocząć uprawę warzyw. Na każdym z pól możemy rozpocząć uprawę
    jednego rodzaju warzywa. Na części z nich rosną już dojrzałe rośliny
    dlatego już od początku gry możemy zebrać plony i sprzedając je
    zarobić pieniądze. Sprzedając swoje plony otrzymujemy za nie
    pieniądze a także punkty doświadczenia.

    Rodzaje pieniędzy
    W grze płacimy z pomocą dwóch rodzajów pieniędzy - monety oraz
    kredyty. Monety to zwykłe pieniądze które możemy zarobić poprzez
    sprzedaż plonów natomiast kredyty to waluta specjalna, którą możemy
    zakupić za euro gąbki na portalu nk. Za kredyty możemy zakupić
    produkty specjalne - nawozy przyspieszające wzrost roslin, psa
    obronnego który będzie chronił farmę przez złodziejami i wiele
    innych.

    Punkty doświadczenia i poziomy gry
    W grze obowiązują punkty doświadczenia oraz poziomy. Punkty
    doświadczenia otrzymujemy za prawie każda czynność wykonaną w grze
    np. podlanie plonów u sąsiada, pomoc przy pielęgnacji zbirów itp.
    Przy uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów doświadczenia
    przechodzimy do następnego poziomu. Natomiast osiąganie wyższych
    poziomów otwiera nam możliwość zakupu większej ilości ziemi co z
    kolei przekłada się na większe plony i zyski. Zdobycie kolejnych
    poziomow doświadczenia pozwala nam również na kupowanie, do tej pory
    zablokowanych, niektórych towarów w sklepie.

    Farmy znajomych
    W grze Happy Harvest gramy wraz ze znajomymi z nk. Na dolnym pasku
    okna gry możemy wyświetlić listę osób z grona naszych znajomych
    które również grają w tą grę. Możemy dodatkowo odwiedzić ich farmy,
    pomóc im przez podlanie ich warzyw alby wyrwanie chwastów czy tez
    usunięcie szkodników. Wchodząc na czyjąś farmę możemy również ukraść
    plony.

    Kradzież
    Odwiedzając farmę znajomych możliwa jest kradzież plonów z ich pól.
    Ukradzione warzywa i owoce sprzedajemy a uzyskane pieniądze
    inwestujemy w swoją farmę. Należy dodać, że podczas kradzieży możemy
    zostać pogryzieni przez psa pilnującego farmy za co odejmowane są
    punkty.

    Prezenty
    Gracze mają możliwość obdarowania się prezentami. Każdy może
    codziennie wysłac 30 prezentów do swoich znajomych. Dostępne
    prezenty to na przykład nawozy, nasiona itp.

    Sklep
    Sklep jest najważniejszym miejscem w grze. To tutaj grający może
    zakupić nasiona warzyw, owoców i kwiatów. Dodatkowo kupuje się tu
    zwierzęta (krowa, kura, osioł, świnia, wielbłąd, królik). W sklepie
    można też kupić nawozy przyspieszające wzrost roślin oraz paszę dla
    zwierząt.

    Magazyn
    Magazyn jest również ważnym miejscem gry. Tutaj przechowujesz
    zebrane plony. Możesz sprzedać wszystko lub, jeżeli nie potrzebujesz
    gotówki, część zostawić na później.

    (Mój profil na nk to nk.pl/profile/17369088 zapraszam
    wszystkich do zagrania ze mną)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam to samo pytanie co wyżej. Jak przestawic psa w inne miejsce ? Prosze o szybką odpowiedz pliss !!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Tą łapka biało na psa i przeciagnac go gdzie chcemy xD

    OdpowiedzUsuń
  59. a ja z innej beczki jeśli okradłam kogos znajomego z plonów to czy on to zobaczy ?

    OdpowiedzUsuń
  60. Zrobilem bukiet stokrotek i go nie mam. Kwiatów tez nie mam. Kto mi pomoże. Gdzie go mogę znaleźć? Czy to jest błąd gry?

    OdpowiedzUsuń
  61. 'a ja z innej beczki jeśli okradłam kogos znajomego z plonów to czy on to zobaczy ? '
    Jedynie w dzienniku farmera

    'Zrobilem bukiet stokrotek i go nie mam. Kwiatów tez nie mam. Kto mi pomoże. Gdzie go mogę znaleźć? Czy to jest błąd gry? '
    Moze zostal do kogos wyslany

    OdpowiedzUsuń
  62. Już jest. Pojawił się z 1 dniowym opóźnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam problem zrobiłam butek i powinnam mieć 124 wdzięku i nic, co robić ? Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wchodzisz sobie do 'domku' ikonka obok fabryki wybierasz bukiet i wysylasz go do siebie

    OdpowiedzUsuń
  65. http://zwierzak.tk/143/alfred ---> wchodzic !

    OdpowiedzUsuń
  66. http://zwierzak.tk/143/alfred

    OdpowiedzUsuń
  67. SPRZEDAM FARME MAM 80 POZIOM:) GG 6534670

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam 2 pytania.1.jak mozna pisać do zarzado nk???
    2.czy da sie wysyłać coś innego np:zwierzaki???
    pozdro nara

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam pytanie...
    Czy da się przesówać zwierzaka na nk ./???


    Z Góry Dzieki I Pozdro ; DD

    OdpowiedzUsuń
  70. Klikasz na łape-ciągnąć i na zwierzątko przytrzymujesz i przenosisz.

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam :D Mam jedem mały problem próbowałam różnych sposobów aby przemieścic psa na inne miejsce i nic nie wychodziło...
    Co można innego zrobić bo juz nie wiem ????

    OdpowiedzUsuń
  72. witam chcialam zapytac jak sie karmi swinie?? dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Żeby nakarmić świnię musisz kupić tą paszę za 80

    OdpowiedzUsuń
  74. Żeby przestawić psa z boku masz tą białą ręke po prostu naciśnij nią na psa i przesuń w miejsce które chcesz go przestawić

    OdpowiedzUsuń
  75. ZROBILEM @ BKIERY WARTE OK 700 wdzieku i nadal mam 0 lvl :/ OCB HELP

    OdpowiedzUsuń
  76. gram w happy harvest na facebooku i zakupiłam sobie krowę holenderską czy ktoś wie jak ją nakarmić?nie przyjmuje ani paszy dla zwierząt rosnących ani dla produkujących,jak ktoś wie co ta krowa żre to prosze o odpowiedź.Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja również mam problem z nakarmieniem krowy holenderskiej i świstaka. Nie mam pojęcia czym je nakarmić. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też zakupiłam krowę holenderską i nie przyjmuje żadnej paszy...ehh. Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  79. HEJ. NIECH MI KTOŚ POWIE JAK NAKARMIĆ KROWE HOLENDERSKA?? BO DAJE JEJ PASZE TA ZA 80 I 120 MONET I MI PISZE ZE TA KROWA NIE JE TEJ PASZY.

    OdpowiedzUsuń
  80. ja mam to samo tylko ze świstakiem. Wiecie już coś?

    OdpowiedzUsuń
  81. ja tez nie moge krowy hol i swistaka nakarmic

    OdpowiedzUsuń
  82. i ja tak samo !!!!!!!!!!!!!! Zróbcie cos z tym!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Mam pytanie ! wiem że może troche głupie ale jak można wysłać komuś wstąrzke ? Próbowałam już chyba na 100 sposobów i nie moge ! POMOCY!
    ;DD ;*

    OdpowiedzUsuń
  84. Proszę!Pomóżcie nakarmić tą holenderską krowę.

    OdpowiedzUsuń
  85. mam ten sam problem z krową holenderską. nie wiem jak ją nakramic . ; )

    OdpowiedzUsuń
  86. wdzięk nie jest po to żeby pojawić sie na liście graczy jeżeli by tak było to nikt by nie chciał robić bukietów i wydawać na darmoo kase i kredyty
    teraz wam napisze co daje takszczególnego wdzięk
    za pierwszy poziom wdzięku dostajemy więcej kasy za sprzedaż z magazynu i mi sie wydaje że pierwszy poziom 1% drugi 2% i td
    wiem że pomogłem

    OdpowiedzUsuń
  87. Jeżeli ktoś nie wie jak przesunąć zwierzęta lub inne maszyny to już mówie po prawej stronie ekranu mniejwięcej na środku jest taka biała rączka(dłoń)wystarczy kliknąć na nią a potem na jakieś zwierze lub maszyne i przesunąć gdzie chcemy (i to wszystko)

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam.
    W sumie do krytyków tzw. odpłatności i takich żali:Pamietajcie ze nk nie jest firma chrytatywną a co do charytatywnych i 1% podatku wiecie ile ów dobroczynnych organizacji złożyło publiczne zeznanie do MF które mają obowiązek prawny aby moc wpłacać im ten 1%w 2011r za 2010: niecałe 50% a wracając do nk... chciałbym zobaczyć "was" niechcących zarabiać mając swoją firme i to dosłownie na każdym kroku lub odwrotnie ciąć wydatki wszedzie tam gdzie można w zgodzie z Kodeksem Pracy, i innymi. wiec co do ludzi dających nabić sie w "butelke" wpis poniżej,że nk zarabia?! hehe hihi. a co ma rozdawać kaske wam?! a gdzie właściciel, gdzie Kodeks Handlowy, który zabrania pod kara wiezienia działania na szkode spółek/ firm?!jak sie ma to do kryrtyki zarabiania przez nk -wy wolontariusze charytatywni,że aż strach...Czasy nic nierobienia i socjalizmu skończyły się a jak ktoś uważa że wygrał za nic samochód lub furę kasy patrz skrzynka pocztowa- niech sobie nadal śni.Niech każdy z nas zarabia i życze kważemy aby zarabiał jak najwięcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. czy wie ktos czy wdziek ma wpływ na zdobywane doswiadczenie Czy nie jest tak ze im wiekszy wdziek tym doswiadczenie rosnie szybciej

    OdpowiedzUsuń
  90. Sprzedam konto na Happy Harvest.
    Poziom 85.
    Kontakt:
    stefan-wnukowski@wp.pl
    :))

    OdpowiedzUsuń