wtorek, 27 lipca 2010

Jak kupić kredyty?

Ludzie często się pytają jak zdobyć kredyty. Niestety, kredyty trzeba kupić . . . W tym poście opiszę jak to zrobić (w bardzo prosty sposób):

  1. Włączamy Happy Harvest, przechodzimy do zakładki płatności
  2. Wybieramy interesujący nas pakiet kredytów, jeżeli mamy odpowiednią ilość eurogąbek to kredyty się nam doładują do gry, jeżeli nie:
  3. Wtedy pojawi się informacja "Nie posiadasz wystarczających środków w portfelu. Doładuj portfel eurogąbkami.", klikamy doładuj.
  4. Tutaj najważniejsza rzecz, musimy sobie wybrać jeden z pakietów eurogąbek:
  5. Najbardziej opłacalne są najdroższe pakiety, sęk w tym, że trzeba je później wykorzystać
  6. Najmniej opłacalny jest pakiet dostępny przez SMS, w ogóle go nie polecam - za 20zł mamy 100 eurogąbek, jeżeli wybierzemy płatność przelewem 110 eurogąbek kupimy o połowę taniej - 10zł
  7. Wybieramy pakiet, następnie wybieramy sposób płatności, gdy pojawi nam się strona zapisujemy wszystkie dane potrzebne do przelewu
  8. Robimy przelew w naszym banku

To wszystko, teraz wystarczy cieszyć się kredytami w grze :)


Zapraszam na profil bloga na nk -> http://nk.pl/profile/34612191

38 komentarzy:

  1. Witaj Aras, Czy mógłbyś wyjaśnić co dokładnie daje konto VIP w HH ?? Jest ono dość drogie bo aż 100 kredytów, dlatego pytanie czy jest to wogóle opłacalne?

    OdpowiedzUsuń
  2. daje tylko tańsze kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełnej wersji (dostępnej np na Facebook) niektóre rośliny (np nasza ulubiona czerwona fasola) są dostępne tylko dla VIP. Założeniem konta VIP jest to, aby brak "doświadczenia" w grze można było nadrobić pieniędzmi.

    Ja mam z kolei inne pytanie. Wykonałam bukiet, który dałam znajomemu dopiero po kilku godzinach i zamiast obiecanych 160 wdzięku dostałam tylko 32. Ktoś spotkał się z takim czymś?

    Ania

    PS wysłałam Arasowi zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  4. 160pkt wdzięku otrzymała osoba której wysłałaś kwiaty. Nie ważne ile godzin po wykonaniu bukietu go wysłałaś. Bukiet ma swój okres "ważności" przed uschnięciem, i w ciągu tego okresu ciągle utrzymuje tą samą wartość wdzięku. Jeśli chcesz otrzymać sama zbierać punkty wdzięku - zacznij bukiety wysyłać samej sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. a kasy z bukietów dla nas żadnej nie ma ?
    Bo to bardzo nieopłacalne w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  6. eurogąbki można też dostać za kody z pepsi ale tylko z butelek 1 litr i 0,5 litra. Trzeba mieć wśród swoich znajomych oficjalne konto pepsi. Za każdy kod jest 10 eurogąpki. Wystarczy mieć 30 żeby kupić 30 kredytów w grze. Pisze to na wypadejk jak by ktoś nie miał możliwości zrobienia przelewu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za tą wiadomość, niedługo chce przygotować artykuł w jaki sposób zdobyć eurogąbki

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy będzie jakiś ranking graczy???

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój pies "dorwał złodzieja " nie wiem jaką złodziej otrzymał karę.Do jakiego poziomu dojdzie pies . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co z tym kontem VIP???

    OdpowiedzUsuń
  11. a co ma być??

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście nie zrobię rankingu najlepszych graczy Happy Harvest na nk, bo nie mam takich możliwości. Jedyne co mogę zrobić to ranking czytelników tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,51706.html

    Za rejstracje przez ten link otrzymujecie 50 euro gąbek na nk!!!! U innych tyle nie otrzymacie bo ja mam konto premium, a nie jakieś darmowe ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. to niech jest taki ranking chociażby

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko, że niektórzy mogą sobie nie życzyć aby jego nazwisko widniało gdzieś w rankingach. Mam trochę inny pomysł: każdy kto by chciał być w rankingu zakłada sobie konto na naszej klasie i od ustalonej daty wszyscy zaczynają grać. To rozwiązanie wg mnie by było najlepsze bo teraz niektórzy czytelnicy są już na 15 czy 14 poziomie, a inni dopiero co zaczynają grać

    OdpowiedzUsuń
  16. i myślisz że ktoś kto już wydał trochę kasy będzie chciał grać od nowa??
    lepiej zapytaj się każdego poprzez wiadomości czy coś czy pozwala na umieszczenie się w rankingu

    OdpowiedzUsuń
  17. Chodzi mi o to aby grać bez żadnych kredytów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie złapał piesek na kradzieży i zabrał mi 6 sztuk złota. Ja ukradłam dużo więcej kasy :P
    Dodam że kradnę u tej osoby z pieskiem regularnie tj. 2 x dziennie, i złapał mnie dopiero pierwszy raz
    Wniosek -> nie kupuj psa!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z jednej strony racja strata pieniędzy, ale pomyślcie jak będziecie mieli 50 znajomych którzy grają w tę gre i niech choć połowa wpadnie na farme i ukradnie wam plony i co wam zostanie?

    OdpowiedzUsuń
  20. usunięcie 50 znajomych złodziei :D
    a normalnie to tylko 1/3 plonu może być skradziona

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy...jestem na tej stronce co podałeś i dalej nie wiem gdzie mam swój numer ID .Jest napisane znajdziesz go po wejściu w swój profil:
    http://nasza-klasa.pl/profile/xxxxxx gdzie xxxxxx to twoje ID.Podpowiedz jak go odczytać.

    OdpowiedzUsuń
  22. ten numer to są cyferki podane w Twoim adresie ;)
    looknij na pasek w ktorym wpisujesz adres strony, gdy jestes na swoim profilu ;D



    polecam tą strone:

    http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,45558.html

    tu można zdobyć darmowe eurogąbki i wymienić je na kredyty ;d
    ja już zdobyłam 110 eurogąbek ;D

    nigdzie indziej nie zdobędziecie wiecej i to calkiem za darmo ;d nie trzeba wykupywać żadnych kont premium ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,48579.html darmowe eurogąbki i wymienić je na kredyty , polecam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Posiadam KONTO PREMIUM zarejestruj sie z tego linka a dostaniesz darmowe eurogąbki i wymień je na kredyty , polecam.

    http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,48579.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepraszam ,że znów zawracam koparę ale ja (dwa konta) nie mam żadnego numerku po zalogowaniu się na swoją stronę.Wyświetla mi tylko" http://nk.pl/profile".Więc ponawiam pytanie -gdzie ten numer?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. w/w pytanie nie aktualne,już wiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcesz mieć kredyty za darmo? Nic prostrzego! Wejdz w link umieszczony poniżej,zaluguj sie i zgarniaj eurogąbki ktore potem wymień na kredyty! To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=15285497

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcesz mieć kredyty za darmo? Nic prostrzego! Wejdz w link umieszczony poniżej,zaluguj sie i zgarniaj eurogąbki ktore potem wymień na kredyty! To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=15285497

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. Zalogowałem się na punktowicze.pl mam 9 punktów, jak je wymienić na eurgąbki i póżniej na kredyty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aby dostac darmowe kredyty ,trzeba posiadać eurogąbki a żeby te były darmowe wystarczy zalogować się na http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,60646.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Co jeden level dostajemy 1 kredyt, a może by tak zwiększyć ta sumę z wyższym poziomem, np od 40 lvl po 2 kredyty...itp.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć
    Doladowałem se dzisiaj konto 170 eurogabkami, no i 100 zapisalo mi na Happy Harvest a 70 na nk
    i moje pytanie brzmi:
    Jak doładowac to 70 kredyty do Happy Harvest z nk

    OdpowiedzUsuń
  33. Konto VIP daje iles tam % znizki na wszystko i mozna wszystki plony zebrac odrazu

    OdpowiedzUsuń
  34. pomocy kupilam pakiet eurogabek sms. Dostałam zwrot sms-a z treścią: "wysłałeś błędną treśc, napisz na sms@platnosci.pl podając nazwę serwisu, usługi, numer telefonu oraz nazwę użytkownika" co mam dalej robic?? ;((

    OdpowiedzUsuń
  35. Plis mam problem Kupiłam smsem eurogąbki za 19,68 i ich nie mam !!?? Dlaczego wciąż mam zero kredytów!?? powinnam mieć 100 !!!!!!!! Błagam odpisz albo napisz na gg 20660301 Prosze to wazne ..

    OdpowiedzUsuń
  36. mam pytanie. wybrałam sobie pakiet 50 eurogąbek,posłałam przelew i na koncie nic mi sie nie pojawiło.kiedy otrzymam te eurogąbki ? Beata

    OdpowiedzUsuń
  37. wysłałem błędna treśc na eurogombkii przysłali mi wiadomośc : napisz na sms@platnosci.pl podajac nazwe serwisu nr telefonu nr usługi. i jak to zrobic??????

    OdpowiedzUsuń
  38. wysłałam smsa o kupno eurogąbek na podany numer przyszedł sms że błedny numer...i mam wysłac sms@płatności.pl...z karty ściągnięto mi kasę a 100 eurogąbek nie ma czysta kpina i nikt nic nie wie...radze wam nie wysyłajcie sms na eurogabki bo to jest lekceważenie ludzi

    OdpowiedzUsuń