niedziela, 18 lipca 2010

Jak podlewać rośliny, usuwać szkodniki i chwasty?

Przeglądając różne portale, widzę wiele pytań dotyczących podlewania, usuwania szkodników i chwastów w Happy Harvest.
Postaram się wytłumaczyć jak i kiedy to robić.

Gdy naszej roślince wszystko odpowiada - niech sobie rośnie, my nic nie musimy przy niej robić.
Dopiero gdy jest jej np. za sucho należy ją podlać (i dopiero wtedy mamy dostępną opcje podlewania). Kiedy ziemia wokół roślinki jest lekko żółta i popękana, najeżdżając na nią kursorem pojawia się konewka. Klikamy i roślina jest podlana :)

Analogicznie jest z chwastami i szkodnikami, dopiero gdy one się pojawią wtedy mamy opcję wytępienia ich, tak jak na obrazkach poniżej:

To by było na tyle.
Pozdrawiam i życzę udanych zbiorów :)

50 komentarzy:

  1. a co z psem ?? czemu nie pilnuje farmy ?? mój ma już 5 poziom i nic nie robi

    OdpowiedzUsuń
  2. burek łapie tylko osoby do 1 poziomu ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. http://elexhome.appspot.com/products/happyharvest
    tu jest pełna wersja gry w jakimś dziwnym języku - są wszystkie zwierzęta i wszystkie rośliny w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  4. Są różne wersje gry Happy Harvest, jedna jest dostepna np. na Facebook'u, choć bardziej popularną grą jest Farm Ville

    OdpowiedzUsuń
  5. na facebooku jest starsza wersja ale też więcej rzeczy jest dostępnych w porównaniu z wersją z nk

    OdpowiedzUsuń
  6. to po co mu zwiększać poziom ?? tylko strata kredytów i co za tym idzie kasy :( więc nie kumam tego psa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. NK musi na czymś zarabiać:) Według mnie kupno psa to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Na tym, że Ci ktoś od czasu do czasu wpadnie na farmę wiele nie stracisz, a trzeba zauważyć, że pies kosztuje 100000monet i żyje tylko 30dni. Lepiej sobie kupić za tą cenę świnie, karmić ją, a po tygodniu zyskamy z hodowli około 80000 monet (a z miesiąca około 320000monet)

    OdpowiedzUsuń
  8. zrób blog o zwierzętach, np czy warto hodować krowę, i co daje osioł xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobię takie porównanie, ogólnie ze zwierząt najbardziej opłaca się hodowla świni, a najmniej kury (świnia zarabia na nas około 500monet na godzinę, a kura tylko 8 monet na godzinę). Za kilka dni przygotuje posta o zwierzętach, a później zestawienia wszystkich roślin.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedz nam Aras jeszcze co oznacza jak np. jest napisane że urosło 35, pozostało 30? Czy roślina jeszcze wtedy rośnie i sprzedamy ją drożej jakbyśmy ją od razu skopali po urośnięciu? I najważniejsze: czy takie coś się bardziej opłaca, czyli czekanie aż urośnie najbardziej czy sadzić nowe. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  11. Aras powiedz nam jeszcze jak zdobyć chociaż jeden kredyt, żeby sobie dokupić ziemi. Na forach nikt nie umie udzielić jednoznacznej odp, bo w zakładce płatności są jakieś pkt za euro gąbki a wszystkim chodzi o kredyt, na ziemie i lepsze pasze itp. Pozdro, spoko blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za odpowiedź z poprzedniej notki. :) Super blog naprawdę, będę tu wpadać :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dodać swojego znajomego na sąsiada bo mam takie coś ze muszę podlać komuś warzywa

    OdpowiedzUsuń
  14. Błagam odpowiedzcie

    OdpowiedzUsuń
  15. hej.. a ja się chcę dowiedzieć, co z "wdziękiem"?

    OdpowiedzUsuń
  16. te punkty za eurogąbki to właśnie kredyty

    a co do kury to się nie zgodzę bo może dużo nie zarabia ale daje trochę doświadczenia

    natomiast co do psa to w wersji na nk dostępny jest tylko najsłabszy w tej nowszej jest już ich dużo i lepiej łapią złodziei ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam pytanko :))
    1. Czemu znajomi którzy są na niższych poziomach maja dostępne w sklepie warzywa, które ja mam dostępne od 11 poziomu, lub wyższego?
    2. Czemu znajomi mają dostępne warzywa, których ja nie mam?? Np. mają 'smoczy owoc', gdzie za jego sprzedaż (po tym jak im ukradłam:)) dostaję 108/szt!!! U mnie bedąc na najwyższym poziomie nie mam takiego zysku!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wam pisze, że urosło 35, a zostało 30, tzn. że znajomi ukradli ci 5 szt!!!

    Z wdziękiem też nie wiem o co chodzi, zrobiłam bukiet i nic... Wiec wysłałam go sobie :)) I... dostałam 124 pkt. wdzieku. I dalej nie wiem po co mi to...

    OdpowiedzUsuń
  19. W prezentach dostaje się różne rzeczy których nie ma w sklepie albo są dostępne na innym poziomie

    Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie to tutaj jest pełna wersja - nie trzeba się logować
    http://elexhome.appspot.com/products/happyharvest

    OdpowiedzUsuń
  20. dlaczego jak roślina jest juz dojrzała to mam przy niej napis ze iles sztuk dojrzałao a iles jeszcze zostało czy mam czekac jesli te liczby sa rozne czy zrywać

    OdpowiedzUsuń
  21. zrywaj jak najszybciej bo jeśli różnica jest coraz większa to oznacza że ktoś cię okrada

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czytałam, że podwyższając poziom wdzięku otrzyma się kredyt. Ale ile w tym prawdy, nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  23. zainwestowałam w psa :( straszny niewypał-oszustwo:( to tylko strata kasy:(

    OdpowiedzUsuń
  24. mój pies jest na 5 poziomie i dopiero złapał 1 osobę na kradzieży !!! hehe głodziłem go od wczoraj i może dlatego :p ps. złapał osobe na 3 poziomie wow

    OdpowiedzUsuń
  25. czy można wymienić kredyty na monety????

    OdpowiedzUsuń
  26. nie tylko eurogąbki na kredyty... w druga stronę nie da rady... pozdro

    OdpowiedzUsuń
  27. Błagam o wytłumaczenie - po co jest wdzięk. Wiem że można go uzyskać po wyprodukowaniu bukietu. Ale na co to ?

    OdpowiedzUsuń
  28. wdzięk tak ogólnie to chyba jest po to żeby zwiększać jego poziom - tak jak z doświadczeniem :P

    OdpowiedzUsuń
  29. ej ja sobie kupilem kredyty znaczyw wymienilem za od z pod nakretki i jak je na monety wymienic bo chce swinie kupic heLP

    OdpowiedzUsuń
  30. ejjj jak mm nakarmic swinie ? ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. kup pasze dla zwierzat rosnących ;) znajdziesz ja w sklepie, w dziale narzędzia ;) i nakarm nią świnie ;)

    btw.

    http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,45558.html

    na tej stronce można zdobyć eurogąbki, calkiem za darmo ;D
    polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy pies łapie złodzieja jak .o co chodzi z tym azorkiem nie kumam tego ?

    OdpowiedzUsuń
  33. jak sie podlewa rosliny

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, ja mam takie pytanie, jestem na 11 poziomnie i sadzę dużo kwiatów, za niedługo będę miał bukiet gotowy :) Jak zrobie bukiet to podskoczy mi wdzięk [ chodzi mi o te zielone wiecie co ;D ] Bo chce sobie kupić ziemie, a nie wiem czy tak można :) Jak sie sprzeda bukiet to dostaje sie wdzięku i wtedy można dokupić ziemie czy jak to jest? :] Kurna nie czaje ;p mam kure, nie zbieram na świnie, bo wszystko inwestuje w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zrobiłem bukiet i kredytów nie dostałem. Widocznie tylko za te eurogąbki można dostać. A nie będę płacił NK za granie. Bez jaj.

    OdpowiedzUsuń
  36. zrobiłam bukiet z 11 chryzantem i nie mam teraz ani kwiatów, ani wdzięku, ani bukietu? Dlaczego wszystko zniknęło???

    OdpowiedzUsuń
  37. A ile kasy jest za bukiet? Dużo? Opłaca się?

    OdpowiedzUsuń
  38. mam 30 eurogabek zamienionych na 30 kredytow i 99,210 monet powiedzcie mi jak kupic ziemie?

    OdpowiedzUsuń
  39. Chcesz mieć kredyty za darmo? Nic prostrzego! Wejdz w link umieszczony poniżej,zaluguj sie i zgarniaj eurogąbki ktore potem wymień na kredyty! To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=15285497

    OdpowiedzUsuń
  40. Chcesz mieć kredyty za darmo? Nic prostrzego! Wejdz w link umieszczony poniżej,zaluguj sie i zgarniaj eurogąbki ktore potem wymień na kredyty! To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=15285497

    OdpowiedzUsuń
  41. kredyt 1 dostajesz na 14poziomie i na 15tez a dalej jeszcze niewiem

    OdpowiedzUsuń
  42. na każdym poziomie dostajesz kredyty,nawet jak zaczynasz dopiero grę .. nawet z przejscia na 1 poziom dostajesz ten marny kredyt (co z tego jak teraz wszystko jest juz za kredyty,nawet plony ; o
    Zrombali gre,bo jak nie masz kasy.. nic nie osiągniesz.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ziemię można kupić klikając na tabliczkę wbitą w pole i tam pisze ile trzeba kredytów,monet i jaki trzeba mieć poziom żeby można było kupić

    OdpowiedzUsuń
  44. Wie ktoś może ile kasy można dostać za bukiet chryzantem ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ej, jak się zarejestrowałam na zapunktuj.pl to co dalej muszę zrobić żeby zdobyć kredyty ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ejjj gdzie mozna dostać kości dla psaaa .? ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  47. Boże ludzie ogarnijcie się piszecie takie pierdoły, że głowa boli!!! Jak można nie wiedzieć jak nakarmić świnie??? A w rzeczywistości jak to sie robi no logiczne, że trzeba paszy jej dać, pomyślcie trochę za nim coś napiszecie. MASAKRA

    OdpowiedzUsuń
  48. w jaki sposob kupic ziemie?Gdzie trzeba kliknąć?

    OdpowiedzUsuń
  49. w pizde se kliknij

    OdpowiedzUsuń
  50. zobaczcie czy was w sklepie niema

    OdpowiedzUsuń