piątek, 16 lipca 2010

Happy Harvest - pierwszy wpis na blogu

Nasza Klasa wprowadziła następny dodatek - gry. Pracownicy naszej klasy dobrze trafili, a raczej ściągnęli pomysł z Facebooka - gry spodobały się użytkownikom (w przeciwieństwie do wprowadzonego jakiś czas temu Śledzika).

Jedną z kilku gier wprowadzonych przez nk.pl jest właśnie Happy Harvest (tłumacząc na polski- szczęśliwe zbiory). Jako, że kilku moich znajomych zaczęło w to grać, namawiali mnie żebym zaczął grać razem z nimi (żeby mieć kogo okradać ;p) - no i zacząłem.

Ogólnie gra spodobała mi się - grafika w miare fajna, troche ciekawych funkcjonalności. Co do minusów zaliczyłbym nastepujące rzeczy:
-część funkcjonalności jest płatna ;/
-brak rankingu najlepszych graczy - rywalizacja to czynnik dzięki któremu chce się grać
-brak możliwości dawania pieniędzy, zbiorów innym graczom

W blogu będę opisywał problemy jakie moga napotkać początkujących, zamieszczę różne przeliczniki - co się opłaca siać, a co nie. Udostepnię kalkulatory do ściągnięcia, aby łatwo można było zarządzać własną farmą.

43 komentarze:

  1. a co z psem ?? czemu nie pilnuje farmy ?? mój ma już 5 poziom i nic nie robi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na 8 poziomie ale widzę,że inni gracze na niższych poziomach(np.na 4czy6) sadzą warzywa dostępne dla wyższych poziomów np.dla poziomu 11.W jaki sposób zdobywają taką możliwość?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dostają je w prezencie co 24 godziny

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam psa i kurę teraz żałuję. Dokupiłam eurogąbkii ich nie otrzymała. Złożyłam reklamację :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem bardzo dobrze że nie da sie przekazywać pieniędzy miedzy kontami bo znajac zycia kazdy miał by po 10 kont...

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,45558.html

    na tej stronce można zdobyć eurogąbki ;D
    polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a co z psem ?? czemu nie pilnuje farmy ?? mój ma już 5 poziom i nic nie robi

    Jeżeli go karmisz "Karma dla psa" osiągnie wyższy poziom i będzie ci lepiej pilnował farmy. Kliknij na "Karma dla psa" i PRZECZYTAJ OPIS! DOKŁADNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki opis ?? cały czas go karmię karmą i jakoś wogóle mu poziomu nie przybywa !!! a ma już ponad 2 tyg. tylko mu nabiłem kościami za kredyty na 4 poziom i tak stanęło heh podaj linka do opisu jak możesz pozdro

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na 5 poziomie i wiem, że można kupić ziemię. Nie wiem tylko w jaki sposób? Czy pokaże się komunikat? Czy trzeba gdzieś znaleźć funkcję dokupowania?

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcesz mieć kredyty za darmo? Nic prostrzego! Wejdz w link umieszczony poniżej,zaluguj sie i zgarniaj eurogąbki ktore potem wymień na kredyty! To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=15285497

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcesz mieć kredyty za darmo? Nic prostrzego! Wejdz w link umieszczony poniżej,zaluguj sie i zgarniaj eurogąbki ktore potem wymień na kredyty! To nic nie kosztuje!

    http://punktowicze.pl/?id=15285497

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam taki problem że przeprowadziłam się i zmieniłam kompa i nie mogę teraz wejść w grę Happy Harvest na nk bo kiedyś klikłam przechowywanie informacji na komputerze. Jak to usunąć żebym mogła grać dalej a jestem już na 10 poziomie?

    OdpowiedzUsuń
  13. jak usunąć konto Happy Harvest i zacząć grać od początku?

    OdpowiedzUsuń
  14. nie da sie.Musisz zalożyć nowy profil na nk

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.takeagift.pl/doladuj:522586
    Tutaj macie nową stronke za zarejestrowanie sie na nia i wypelnie ankiety dostajacie 150 eurogabek!

    OdpowiedzUsuń
  16. aby pies przeszedł na następny poziom trzeba zakupić kości. a tzn. trzeba za kredyt kupić różdżkę i go ulepszyć i wzrośnie poziom psa i obrona :))

    OdpowiedzUsuń
  17. jak kupic ziemie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. zalugujcie sie na otineo.com i podajcie numer w tym polu co pisze ze kto ci polecil i tam wpiscie ten numer 48 795618315 i dostaniecie darmowe eorogąbki i dolodawania do telefonu polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.zapunktuj.pl/rejest(...)acja,50038.html

    Kto sie zarejestruje dostanie 100 kredytów happy harvest a w pet party 80 szafirów i w icy tower 500 gwiazdke Zarejestruj sie na tym linku to cię nic nie kosztuje zaobacz a nie pożałujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co oznacza karta VIp ja taką mam ale nie wiem jakim cudem bo przez ostatnie 2 tyg. nie grałam w Happy ze względu na problemy z kompem teraz jest już ok i jak weszłam na Happy to się pojawiła ta karta i widnieje informacja że członkostwo Vip-a wygaśnie mi za 13 dni.Czy ktoś wie o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  21. da się usunąć piszę po lewej stronie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.zapunktuj.pl/rejestracja,66989.html wejdzie na tą stronę , zarejerstrujcie się i możecie zbierać kretydy . :ppp ja wymieniłam pkt na eurogąbki i teraz mam 200 krd .. kupiłam wielbłąd i królika ... :D spuerr jest ta gra .. !

    OdpowiedzUsuń
  23. elos jak kupie eurogabki do np "pet party' to ja je bede mial a happy harvest bo mam 24 lvl i mi potrzebne kredyty :D opd pls

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zdobyc karte VIP?????

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy będzie tabela wydajności z KWIATAMI???

    OdpowiedzUsuń
  26. mam 3000000 eurogombek dala mi ciocia na urodziny jak ktos chce pisac i mam 46 poziom w tej grze

    OdpowiedzUsuń
  27. hej, wie ktoś dlaczego ludzie karmią mojego psa? tak z grzeczności czy przez przypadek? co to daje?

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja sadze slonecznik ,daje 120 z kazdego plonu,wiec szybko mozna wejsc na wyzszy poziom

    OdpowiedzUsuń
  29. psa z grzecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam mam pytanko
    Zarejestrowałam się na każdej tej stronie które podajecie i nie otrzymałam żadnych euro gąbek:(
    może ja coś źle robię??
    proszę o radę

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie mam to samo jak zamienic punkty na eurogabki

    OdpowiedzUsuń
  32. Dlatego sadzą takie warzywa poniewarz je dostają od hh ja dostałm miete a jest od 30 poz. ajestem na 21

    OdpowiedzUsuń
  33. mam psa a go nie chce, przez przypadek usadowiłam go w stawie mogę go przemieścić jakoś czy usunąć??

    OdpowiedzUsuń
  34. jak się pozbyć psa pózcie plis wie ktoś
    PROSZĘ O ODPOWIEDZ!!
    DZIĘKUJE!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. po jakiego grzyba usuwac psa skoro go kupiłaś.....??? i tak kasy nie dostaniesz nie da sie. A przenieść psa to po prostu po prawej stronie jest łopata a pod nią "ręka" kliknij na nią i na psa wtedy spokojnie przeciągnij psa na wybrane miejsce na któe chcesz go usadowić,. To na tyle. Co za problemy ...
    A i odpowiem na jeszcze jedno pytanie...
    Jeżeli przypuśćmy jesteś na 10 poziomie a dostaniesz prezent np. Liczi z 19 poziomu to po prostu jest prezent i dostaje się go codziennie za regularnym logowaniem się na grę. Pozdro. Będę częściej odpowiadać na pytania jak będe znała odpowiedź. Jestem na 24 poziomie...

    OdpowiedzUsuń
  36. pomocy zablokowalo mi sie konto na grze happy harvest ???pomocy co zrobic???

    OdpowiedzUsuń
  37. Kto mi pomoże ?
    Chodzi o to że mam zadanie otrzymanie psa i ja nie wiem czy tego psa dostanę bo już drugi dzień jak go nie mam . O co chodzi ? Mam go kupić czy co ? Proszę o pomoc ważne ! ; ) Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  38. Co trzeba zrobić, żeby pies [Burek] miał większy poziom?! Klikam na jego miskę i jest najedzony a poziom jest 0! Co zrobić, żeby zwiększać poziom? Proszę o napisanie, gdzie, co jest :)
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak usuwa się rzeczy z ''moje rzeczy'' ?

    bo kiedyś udało mi się to zrobić a teraz nie wiem jak..

    OdpowiedzUsuń
  40. Żeby pies burek miał większy poziom trzeba kupić różdżkę za 2 kredyty. i najechać nią na niego i nacisnąć :")

    OdpowiedzUsuń
  41. jak kupić nowe formuły w pokoju syntez????

    OdpowiedzUsuń
  42. Wie koś może jak kupic nowy staw ?? i odświeżyć genealogie ryb ??

    OdpowiedzUsuń