niedziela, 15 sierpnia 2010

Gdzie możemy znaleźć dziennik farmera?

Po wprowadzeniu nowej wersji gry Happy Harvest, kilku graczy pisało do mnie z pytaniem gdzie można znaleźć dziennik farmera i czy w ogóle ten dziennik istnieje.
Dziennik istnieje tylko jest trochę bardziej ukryty niż w poprzedniej wersji (co wg mnie jest utrudnieniem). Aby dostać się do dziennika klikamy na przestrzeń osobista:



Następnie w oknie którym się pojawi klikamy przycisk "Dziennik farmera", który znajduje się po prawej stronie.

22 komentarze:

  1. jakie są korzyśći z królika

    OdpowiedzUsuń
  2. Można zarobić na nim bardzo dużo monet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to najbardziej opłacalne zwierzę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na króliku można zarobić 1698 monet na godzinę, czyli 3 razy więcej niż na świni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tabela prezentów jest gotowa, jeśli chcesz to opublikuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy Harvest jest na Facebook, o wiele lepsz niz ta na nk, więcej zwierząt, roślin i funkcji

    OdpowiedzUsuń
  7. To NK a nie FB. Porónanie obu serwisów jest bezcelowe i nielogiczne ponad to radze otworzyć oczy i zobaczyć słowo beta (w razie problemów wikipedia)

    OdpowiedzUsuń
  8. powinni zhakować tą stronę aby dzieciakom w głowach nie mieszać

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście mam tu na myśli stronę zapunktuj

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanko nie pojawiają mi sie wszyscy grający znajomi i nikt mnie nie usunął ze swojej gry(pytałam) jak to możliwe??????

    OdpowiedzUsuń
  11. http://nk.pl/forum/12/7914/2003

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wydaje mi się ze porównywanie nk i facebook jest bezcelowe, ponieważ autor bloga może zebrać na FB wiele istotnych informacji na temat innych funkcji w HH, które najprawdopodobniej pojawia się prędzej czy później na nk

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam prozbe. Dodałabys do tabeli owocow i warzyw goździki i jujube :) chcialabym zobaczyc jak bedzie teraz wygladac opłacalność sadzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka jest ważność kredytów??

    OdpowiedzUsuń
  15. Kredytów w grze - brak ważności

    OdpowiedzUsuń
  16. Popraw stronkę bo trochę nie czytelna jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak się zobwa zielone monety

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłas/eś wccześniej tabele ze zwierzętami. A jak jest z kogutem ? Co sie bardziej opłaca kupić- krowę czy koguta ?

    OdpowiedzUsuń
  19. przeoraszam mam problem włączam Happy Harvest to wyskakuje mi takie okineku z napisem 'magazyn lokalny . Jakaś tsorna prosi o przyzwolenie na przechowywanie informacji na tym kompuiterze' i nie mogę przez to grac w grę . Co mam z tym zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  20. JAK ZEBRAĆ KOTLECIKI WIEPRZOWE ZE ŚWINI? ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zdobyć oznaczenie vip?!

    OdpowiedzUsuń
  22. jak można kupić nowy kawałek ziemi????

    OdpowiedzUsuń