środa, 11 sierpnia 2010

Co zrobić jeżeli Happy Harvest zacina się i wyłącza?

Od pewnego czasu, u niektórych graczy Happy Harvest dziwnie "migało" i po pewnym czasie wyłączało się, co bardzo utrudniało grę. Przyczyną tych problemów jest stara wersja Adobe Flash Playera.

W celu aktualizacji Flash Playera wchodzimy na http://get.adobe.com/pl/flashplayer/, odznaczamy "Bezpłatny program McAfee® Security Scan Plus (opcjonalny)" (każdy ma przecież swojego antywirusa), klikamy na "Wyrażam zgodę, zainstaluj teraz", zezwalamy przeglądarce na instalację dodatków. Instalacja . . . W pewnym momencie instalator poprosi nas o wyłączenie wszystkich przeglądarek (robimy to w przeciwnym wypadku instalacja zostanie przerwana). Instalujemy do końca . . .
Po udanej instalacji gra powinna działać bez zarzutów.

29 komentarzy:

  1. A co jeśli po zebraniu mam dymek nie możesz nic zasiać w tym miejscu? Przekopać też nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może byś opisał te nowości co weszły np ta zwariowana różdżka

    OdpowiedzUsuń
  3. jedno po tych zmianach poszło na plus. jak się awansuje poziom wyżej to dostaje się w bonusie 1 kredyt. miałam tak podczas awansu z poziomu 12 na poziom 13 :) w końcu pomyśleli... można teraz powiększać obszar pola nie wydając na to realnej gotówki!!! miał tak ktoś jszcze???

    może zróbcie notkę o tych nowościach...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przeszłam z 11 na 12 i też dostałam 1 kredyt :D dzięki temu odkryłam 1 pole

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem na poziomie 17 i teraz to juz trudno sie przechodzi z poziomu na poziom :((( BUUU To nie fer :( ja nie zbiore kredytów :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie teraz jest z tymi prezentami za darmo. Czekam, aż będe mógł dawać i otrzymywać różdżkę i supernawóz

    OdpowiedzUsuń
  7. A to, ze wśród tych prezentów znalazły się nasiona fasoli tylko potwierdza fakt, ze będzie ona płatna w przyszłości. Radzę zrobić spory zapas.

    OdpowiedzUsuń
  8. A może mi ktoś powiedzieć dlaczego spełniając zadanie pisze że otrzymałam monety i doświadczenie a potem okazuje się że stan konta jest taki sam a doświadczenia nic nie urosło?
    Pisałam do nk ale nic mi nie odpisali :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkało mnie przykre doświadczenie z psem u znajomego. Chciałem wziąć jedną fasolkę i ten sierściuch mnie przyłapał. Nie dość że nie mam tej fasolki, zablokowało możliwość kradzieży to jeszcze straciłem 36 monet. Może nie jest on taki zły, ale ten był na 6 poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Blachu może masz rację,ja juz zrobilem sobie zapas bo nie wiadomo kiedy zrobią fasolę płatną :D
    ale z 2 strony skoro zwykły nawóz (nawóz chemiczny) tez jest w tych prezentach to czy on tez w przyszlosci będzie płatny? Wątpię.
    Możesz powiedzieć ze fasola (czerwona) jest najlepsząrośliną w grze-zgodzę sie z Tobą dlatego również mam podejrzenia ze zrobią to nasiono płatne.
    Zabezpieczcie sie farmerzy ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. jak przestawić zwierze?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kliknąć na białą rączkę po prawej stronie i tą rączką przeciągasz zwierzę gdzie chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak zastosować nawóz przyjaźni na farmie znajomego??

    OdpowiedzUsuń
  14. "wchodzisz" na farmę znajomego i klikasz moje rzeczy, wybierasz nawóz przyjaźni i nawozisz poletko znajomego :P

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mam nieco inny problem włączam happy harvest i nic białe pole nawet się nie wczytuje
    mam Adobe Flash Player prosze o odp.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie działa sciagniecie nowej wersja Adobe Flash Playera nadal jest to samo :((

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla waszej wiadomości przerwy, błędy długie logowanie to nie tylko wina adobe. Serwery gry są przeciążone i to właśnie większość błędów powoduje. Ze spokojem odświeżamy i czekamy na nowe serwery bądź skonfigurowanie obecnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomoze mi ktos gdyz mam problem z okienkiem ktore wyskakuje mi na poczatku gry jestem pytany o przyzwolenie przechowywania informacji na moim komputerze a co najlepsze naciskajac zezwol albo odmow okienko te nie reaguje mam najnowsza wersje Adobre Flash Player'a i korzystam z opery. Od 2 dni nie moge grać bardzo prosze o pomoc gdyz te okno wyskakuje zawsze i juz nie wiem co jest nie wiem gdzie szukac ratunku. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przywróć ustawienia przeglądarki, sprawdź jej zabezpieczenia, jeśli to nie pomoże reinstalacja a w razie konieczności doinstaluj firefoxa

    OdpowiedzUsuń
  20. gra dalej mi nie działa prosze mi powiedziec co mozna jeszcze zrobic

    OdpowiedzUsuń
  21. reinstaluj przegladarke - lub zainstaluj fire foxa

    OdpowiedzUsuń
  22. od trzech dni nie dziala mi ta gra mam biały ekran co mam zrobic ?zainstalowalam tego Adobe Flash Playera i nic to nie dalo:(prosze pomozcie mi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. niktorzy moi znajomi maja anioly albo statek kosmiczny na grze i niewiem z kad im sie tam wziol prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  24. Co zrobić,jezeli chce odwiedzic znajomych i mi sie tak strasznie długo ładuje i nie odwiedze ich co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  25. jak postawic "donniczke elfa" I w niej zasadzic orchidee???

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa sprawa. My mieliśmy antywirus gratisowo z oprogramowaniem, które braliśmy w firmie na kredyt. Mega korzystnie nam wyszło i szybko się zwróciło: przeczytaj więcej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń